22. 5. 2012

Já a můj Instagram!

Není nad to objevit něco nového, skvělého, interaktivního, moderního a časzabíjejícího! Aneb stáhla jsem si Instagram a mám o zábavu postaráno. Instagram netřeba představovat či komentovat, znají ho všichni ovocnáři i roboťáci, takže jen představím svá díla, která jsem zatím vytvořila a pak budu pokračovat a postupně vkládat Instagram novinky! Příjemnou podívanou!


Zkouška č. 1 v autě, aneb jak vás zkušená fotografka naučí ošulit fotku! :) Mimochodem jsem ráda, že vyniklo mé vlnobití a zelené stíny, se kterýma jsem si hrála docela dlouho!
Vlnobití: kulma Remington, Oči zelené: Vlastní, Stíny zelené: Sephora



Navy style, aneb instagram funguje už druhý den!
Svetr: Pull&Bear, Šaty: H&M, Kabelka: Benetton


Pokus č. 2: Fotka pozvánky na nejžůžovější akci června! Křest CD kapely těch nejlepších kudrnáčů Curlies, 15. 6. 2012 v Rock Cafe Praha! Přijďte, bude to Pááárty!
Totálně boží placka: dárek od Curlies!


Znáte ten pocit, když se ráno probudíte a řeknete si, dneska chci být rajcovní! Ne? Lžete, všechny chceme, aby si z nás chlapi sedli na zadek.... recept? Lodičky na vysokém podpatku, třeba červené!
Kérka: Pravá, Lodičky: Zánovní, ale rajcovní!


Doladěný NAVY outfit a Instagram č.4. Miluju naše výtahy, protože, když nemáte nikoho kdo by vás vyfotil (a kocour to vážně neumí), tak se hodí nějaký ten prostor a zrcadlo!
Svetr: Pull&Bear, Šaty: H&M, Lodičky: Zánovní, ale rajcovní!

Žádné komentáře:

Okomentovat