6. 2. 2012

Euforie z ASOSu !!!

Ano, euforie! Tenhle pocit mě přepadl ten den, když jsem věděla, že mě na poště čekají botičky snů. Byla to první objednávka z anglického ASOSu, ale stála za to. Ony překrásné "heels", které mě čekaly na poště předčily má očekávání.
Když jsem vybírala na asos.com boty, které mi zvednou náladu, byla to láska na první pohled. Žluto hnědé lodičky River Island mě zaujaly a ani minutu jsem neváhala a byly v košíku. Poté jsem samozřejmě musela překonat organizaci karty pro zahraniční nákupy, ale všechno bylo tak lehké, že jsem si řekla: "Holka, tak ty jsi v háji, odtud tě už nikdo nedostane!" Na této stránce totiž mají vše, co holka potřebuje ke svému životu :) Nebudu vás moc lákat, ale mrkněte.
Co bylo další plus, velikosti opravdu sedí. Klasicky jsem si objednala lodičky velikosti 38, měla jsem strach, ale jsou perfektní. Jediný problém, který nastal je má nezkušenost s tak vysokým podpatkem, ale to se všechno dopiluje.
Botičky už prošly jedním testováním a úspěch měly obrovský! Ale už se nemůžu dočkat jara, až se začnu promenádovat v těchto skvostech na sluníčku !!! :)




Za fotky velký dík Jance Magočové :)

Žádné komentáře:

Okomentovat