16. 2. 2012

V Olomouci mají víc než jenom tvarůžky!

Když mě má drahá maminka jedno páteční ráno vzbudila se slovy: "Jedeš s námi do Olomouce?" Rozlepila jsem oko, že teda pojedu. A vyplatilo se! I přes nepřízeň počasí jsme dorazily do Olomouce a začala naše nákupní horečka!
Potom, co jsme si dali s kamarádkou Gabkou kafíčko v nové budově přírodovědecké fakulty a čekaly na mamku s Marůžou až se dostaví, byly jsme nastarovány na pořádné nákupy. Jelikož je třeba si v takovém mrazu zvednout něčím náladu a zahřát u srdce.
Nechci se nějak chlubit, ale mně se to povedlo dvojnásob. Kdyby mi někdo řekl: "Máš 20 minut na nákupy!", myslím, že bych velice uspěla.
Jelikož se hned dole na náměstí nachází můj milovaný Benetton doplněný o Sisley, což v Ostravě nenajdete, byla jasná volba, kam zamířit. Už z Ostravy jsme si vezly tajnou informaci, že tam mají 50% slevu na všechno, což nám dodávalo značnou kuráž do nakupování. Když jsme došly dovnitř obchodu, jako první jsme se hrabala v nějakých tričkách, ale když jsem viděla maminčin vražedný pohled okamžitě jsem si vybavila její výroky ohledně mé skříně a triček. Tudíž se mé pohledy začaly směřovat jinam.
Prohlížela jsem si několik kabátů a padl mi do oka "dufflecoat" tmavěmodrý, velice krásný. Ale pořád jsem si nebyla jistá jestli potřebuju zrovna tento kabát, jestli je to, to pravé ořechové. Když už jsem byla skoro rozhodnuta, že ano, prošla jsem si obchod ještě jednou dokola a uviděla jsem ho. Byl to on, mého srdce šampión. Ten nejvíc designový kousek v celé Olomouci! Kabát s kožichem, který mě zahřál nejen u srdce!!! No jen se na něj podívejte!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat